Jak poslat zboží zpět přes zásilkovnu

 

1.

Zboží pečlivě zabalte
do pevného obalu

2.

Na krabici napište své jméno
z objednávky

3.

Balík odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny

4.

Nahlaste obsluze kód, který Vám přišel do emailu po vyplnění formuláře

Použijte jakýkoliv pevný obal a dostatek měkké výplně, aby nedošlo k poškození zboží. Můžete použít i původní balení, ve kterém jste zboží obdrželi. 



Na obal / krabici napište čitelně Vaše jméno,
které bylo uvedeno v objednávce zboží.
Bez jména nebudeme schopni zásilku identifikovat
a může dojít k jejímu vrácení.




Balíček odneste na jakoukoli pobočku Zásilkovny.



Na pobočce nahlaste kód a svoje jméno. Kód je uveden v emailu, který Vám přišel po vyplnění formuláře. Přímo na pobočce si vezměte potvrzení o podání zásilky.


Jakmile obdržíme zboží, provedeme kontrolu a připravíme vše k odeslání nového balíčku. Rozdíl v ceně vám buďto vrátíme na účet, nebo dofakturujeme. 

Peníze za vrácené zboží posíláme obratem, nejpozději do týdne od přijetí zboží na sklad. Nové zboží (výměnu) posíláme obvykle následující pracovní den od přijetí zboží na sklad.

 

Stránky mohou obsahovat produkty určené pro starší 18-ti let.

Je mi více než 18.

Vstoupit
Odejít
Tvorba a pronájem eshopů BINARGON.cz