Plavky 2024

Už nyní pro Vás máme nabídku plavek 2024 . Těšit se můžete na dámské plavky. U nás naleznete jak tolik oblíbené jednodílné plavky, tak i dvoudílné plavky. Nezapomínáme ani na muže - pánské plavky. Holky mladšího věku zaujmou dívčí plavky.  Pokud si potrpíte na značkové zboží, tak vás jistě zaujmou luxusní plavky. Pokud je plavání vašim koníčkem, podívejte se na sportovní plavky. Maminky jistě uvítají kojenecké plavky. A ze starých kolekcí uděláme plavkový výprodej.

 
 

Luxusní spodní prádlo  

Eshop luxusnipradlo.cz je tady pro Vás již 15 rok. Od začátku jsme se specializovali na luxusní spodní prádlo, ale vyslyšeli jsme přání dalších zákazníků a nabízíme spodní prádlo pro všechny kategorie. U nás si tedy jistě vyberete. Luxusní prádlo značek jako Anita, Calvin Klein, Felina, Naturana, Obsessive, Selmark a Triumph. Pro hezké chvíle se podívejte na široký výběr erotického prádlo, především korzetynoční košilkytanga a rafinované kalhotky. Nezapomínáme ani na spodní prádlo pro maminky - mateřské podprsenky Anita a jiné. Kdo pojede na dovolenou, uvítá nabídku plavek. Dámské plavky nabízíme jak jednodílné, tak dvoudílné, odvážné bikiny a monokiny. V zimních měsících se příjemně zahřejete v županech - dámské župany a pánské od značek Taubert a Vestis jsou kvalitní a luxusní. Našim cílem je, abyste si eshop www.luxusnipradlo.cz zapamatovali jako Váš oblíbený obchod pro spodní prádlo a dámské spodní prádlo, ale i pánské spodní prádlo hledali vždy u nás. Luxusní prádlo.cz je pro vás zárukou a garance kvalitního eshopu.

 
 

Spodní prádlo

Většina lidí si už pod pojmem spodní prádlo představuje lehce provokující sexy podprsenky, kalhotky, či neodolatelná tanga. Sexy dámské spodní prádlo nemusí být však nutně vyrobeno z krajky, či saténu, ale i kvalitní bavlna může být zárukou neodolatelnosti prádla. Hlavně však záleží na střihu a stylu provedení, kolik bude muži povoleno, aby viděl a naopak zatajeno, aby si sám domyslel. Sexy dámské spodní prádlo bude však krásným dárkem nejen pro vašeho partnera, ale také i pro vás.

 
 

Luxusní prádlo a plavky 

Spodní prádlo prodáváme již 18 let a jsme opravdu specialisti. Krom eshopu, prodáváme spodní prádlo také v kamenných prodejnách. Konkrétně v Ostravě máme čtyři prodejny. Tři prodejny Luxusnipradlo.cz a značkový obchod Triumph. Dále máme prodejnu Triumph v Olomouci - galerie Šantovka. To je pro Vás zárukou, že spodnímu prádlu rozumíme. Pro nákup Vám doporučíme nejprodávánější značky spodního prádla. Zákaznici velmi rádi kupují spodní prádlo Triumph, dále specializované spodní prádlo na nadměrné velikosti a to spodní prádlo Anita a Felina. Mladé slečny u nás rády nakupují italské spodní prádlo Lormar a Sielei. Léto se blíží mílovými kroky a je čas se podívat po nových plavkách. Plavky pro tuto sezónu budou opět velmi krásné a odvážné. Hitem budou bikini, ale klasické jednodílné a dvoudílné plavky budou vévédit prodejům. Plavky 2024 můžete u nás nakupovat již nyní.

 

 

Župany 

Vyberte si z naší nabídky županů pro muže i ženy. V nabídce máme dámské i pánské župany různých velikostí, vzorů i barev. Pro chladné večery i příjemná rána, máme pohodlné froté župany, které jsou nejenže pohodlné, ale také vás ochrání před prochladnutím a z těla odstraní poslední kapičky vody. Saténové a bavlněné župany jsou ideální pro letní období. Pakliže hledáte ideální dárek, doporučujeme luxusní župany značky Vestis , L&L nebo DKaren

 

 

Naše společnost zahájila realizaci projektu Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti GEMINI CZ 2000 s.r.o. (registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012810),
který je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Realizace projektu bude probíhat od 1.10.2019 do 30.9.2021.

Cíl projektu
Cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností našich zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávaní pracovní činnosti. Do projektu
bude zařazeno 24 našich zaměstnanců, pro každého z nich jsou naplánovány vzdělávací aktivity, kdy každý zaměstnanec absolvuje více než 40 hodin vzdělávání. Proškolením našich
zaměstnanců dojde ke zvýšení jejich znalostí a tím zvýšení konkurenceschopnosti naší firmy.

Dílčí cíle:
1) Zlepšení dovedností našich zaměstnanců v měkkých a manažerských dovednostech, jako jsou oblasti komunikace, týmové spolupráce, atd.
2)  Zlepšení dovedností v obecných IT znalostech s cílem zvýšení jejich kvalifikace.

 

 

 

 

 

   

Gucci

15.02.2023 00:00:00

Jednou z nejlegendárnějších módních značek na světě je Gucci. Značka, jejíž historie se začala psát ve dvacátých letech minulého století. Spojena je s jedinečným stylem a luxusem. Jeho logo je považováno za nejznámější ve spojitosti s luxusem. Navrhl jej syn zakladatele v roce 1933. 

Zrození Gucci

Gucci vznikla v roce 1921 v italské Florencii. Založil jí tehdy mladý Guccio Gucci. Původně mělo jít o firmu, která se věnuje výrobě sedel a dalšího příslušenství pro jezdce na koni z těch nejlepších italských kůží. Protože se mu dařilo a byl žádaný vrhl se i do tvorby luxusních zavazadel. Svůj podnik založil spolu se svými třemi syny, kteří měli na starost vedení obchodů v Itálii. Gucci se pak věnoval výrobě těch nejkvalitnějších kožených doplňků, kabelek, bot, pletenin a hedvábného zboží. V průběhu druhé světové války to bylo s kůžemi těžké, a proto začal vyrábět kabelky z bavlněného plátna s výrazným logem dvojitého G symbolu a výraznými červenými a zelenými pruhy.V té době vznikla i jeho kultovní bambusová taška. Bohužel Gucci nečekaně v roce 1953 zemřel. To však neznamenalo zánik značky, jelikož firmu již dávno úspěšně vedli i jeho tři synové. 

 Příběh Gucci

Slávu značky po celém světě proslavilo to, že její výrobky nosila Elizabeth Taylor nebo také Jackie Kennedy a Grace Kelly. Pro ni italský ilustrátor Vittorio Accorner navrhl hedvábný květinový šátek. Na šátku bylo na 43 druhů květin, rostlin a všemožného hmyzu. Použil na něj 37 barev a nechybělo ani známé logo. 

V devadesátých letech začala firma tvořit i kolekce oblečení. Rovněž bylo pro veřejnost otevřeno i zcela jedinečné muzeum o značce. 

 Firma za rok bude slavit 100 let úspěšného fungování. Ve vedení a v navrhování sice občas dojde ke změně, ale značce se daří do dnešních dnů. . 






Stránky mohou obsahovat produkty určené pro starší 18-ti let.

Je mi více než 18.

Vstoupit
Odejít
Tvorba a pronájem eshopů BINARGON.cz