Plavky 2024

Už nyní pro Vás máme nabídku plavek 2024 . Těšit se můžete na dámské plavky. U nás naleznete jak tolik oblíbené jednodílné plavky, tak i dvoudílné plavky. Nezapomínáme ani na muže - pánské plavky. Holky mladšího věku zaujmou dívčí plavky.  Pokud si potrpíte na značkové zboží, tak vás jistě zaujmou luxusní plavky. Pokud je plavání vašim koníčkem, podívejte se na sportovní plavky. Maminky jistě uvítají kojenecké plavky. A ze starých kolekcí uděláme plavkový výprodej.

 
 

Luxusní spodní prádlo  

Eshop luxusnipradlo.cz je tady pro Vás již 15 rok. Od začátku jsme se specializovali na luxusní spodní prádlo, ale vyslyšeli jsme přání dalších zákazníků a nabízíme spodní prádlo pro všechny kategorie. U nás si tedy jistě vyberete. Luxusní prádlo značek jako Anita, Calvin Klein, Felina, Naturana, Obsessive, Selmark a Triumph. Pro hezké chvíle se podívejte na široký výběr erotického prádlo, především korzetynoční košilkytanga a rafinované kalhotky. Nezapomínáme ani na spodní prádlo pro maminky - mateřské podprsenky Anita a jiné. Kdo pojede na dovolenou, uvítá nabídku plavek. Dámské plavky nabízíme jak jednodílné, tak dvoudílné, odvážné bikiny a monokiny. V zimních měsících se příjemně zahřejete v županech - dámské župany a pánské od značek Taubert a Vestis jsou kvalitní a luxusní. Našim cílem je, abyste si eshop www.luxusnipradlo.cz zapamatovali jako Váš oblíbený obchod pro spodní prádlo a dámské spodní prádlo, ale i pánské spodní prádlo hledali vždy u nás. Luxusní prádlo.cz je pro vás zárukou a garance kvalitního eshopu.

 
 

Spodní prádlo

Většina lidí si už pod pojmem spodní prádlo představuje lehce provokující sexy podprsenky, kalhotky, či neodolatelná tanga. Sexy dámské spodní prádlo nemusí být však nutně vyrobeno z krajky, či saténu, ale i kvalitní bavlna může být zárukou neodolatelnosti prádla. Hlavně však záleží na střihu a stylu provedení, kolik bude muži povoleno, aby viděl a naopak zatajeno, aby si sám domyslel. Sexy dámské spodní prádlo bude však krásným dárkem nejen pro vašeho partnera, ale také i pro vás.

 
 

Luxusní prádlo a plavky 

Spodní prádlo prodáváme již 18 let a jsme opravdu specialisti. Krom eshopu, prodáváme spodní prádlo také v kamenných prodejnách. Konkrétně v Ostravě máme čtyři prodejny. Tři prodejny Luxusnipradlo.cz a značkový obchod Triumph. Dále máme prodejnu Triumph v Olomouci - galerie Šantovka. To je pro Vás zárukou, že spodnímu prádlu rozumíme. Pro nákup Vám doporučíme nejprodávánější značky spodního prádla. Zákaznici velmi rádi kupují spodní prádlo Triumph, dále specializované spodní prádlo na nadměrné velikosti a to spodní prádlo Anita a Felina. Mladé slečny u nás rády nakupují italské spodní prádlo Lormar a Sielei. Léto se blíží mílovými kroky a je čas se podívat po nových plavkách. Plavky pro tuto sezónu budou opět velmi krásné a odvážné. Hitem budou bikini, ale klasické jednodílné a dvoudílné plavky budou vévédit prodejům. Plavky 2024 můžete u nás nakupovat již nyní.

 

 

Župany 

Vyberte si z naší nabídky županů pro muže i ženy. V nabídce máme dámské i pánské župany různých velikostí, vzorů i barev. Pro chladné večery i příjemná rána, máme pohodlné froté župany, které jsou nejenže pohodlné, ale také vás ochrání před prochladnutím a z těla odstraní poslední kapičky vody. Saténové a bavlněné župany jsou ideální pro letní období. Pakliže hledáte ideální dárek, doporučujeme luxusní župany značky Vestis , L&L nebo DKaren

 

 

Naše společnost zahájila realizaci projektu Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti GEMINI CZ 2000 s.r.o. (registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012810),
který je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Realizace projektu bude probíhat od 1.10.2019 do 30.9.2021.

Cíl projektu
Cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností našich zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávaní pracovní činnosti. Do projektu
bude zařazeno 24 našich zaměstnanců, pro každého z nich jsou naplánovány vzdělávací aktivity, kdy každý zaměstnanec absolvuje více než 40 hodin vzdělávání. Proškolením našich
zaměstnanců dojde ke zvýšení jejich znalostí a tím zvýšení konkurenceschopnosti naší firmy.

Dílčí cíle:
1) Zlepšení dovedností našich zaměstnanců v měkkých a manažerských dovednostech, jako jsou oblasti komunikace, týmové spolupráce, atd.
2)  Zlepšení dovedností v obecných IT znalostech s cílem zvýšení jejich kvalifikace.

 

 

 

 

 

   

Rouška jako módní doplněk

27.12.2022 00:00:00

Jednou pro vždy se do dějin zapíše rok 2020 i na poli módním. Kromě toho, že celou planetu okupoval koronavirus, objevila se i móda roušek. Ta samozřejmě byla přijata místy s velkou nevolí. Některé země je dlouho odmítaly. U nás se z roušek stal hotový módní hit. 

 

Ono je vždy lepší z něčeho negativního, udělat pozitivum. 

Rouška jako módní hit

Zatímco pro Asii není nošení roušek nic neobvyklého. Nosí je prakticky permanentně po celý rok.Mají speciální roušky proti smogu, alergiím a dokonce i na dobu chřipek. Evropané se s něčím takovým vyrovnávali s velkou nelibostí a s celou řadou předsudků. Nakonec však i oni propadli “rouškománi”. A tak vznikl jeden z největších módních hitů tohoto roku. 

Příběh roušky

Roušky dnes můžete vidět všude a aktuálně bez ní nemůžete z domu. Je momentálně možná i důležitější než nošení spodního prádla, bez něhož také z domu nevyjdeme. Co jste možná nevěděli, že v reálu nošení ústních roušek není pouze výkřikem tohoto roku. Objevila se totiž na konci devatenáctého století. A její původní role byla chránit člověka před nemocemi a znečištěním. Používala se především v nemocnicích. Již v roce 1910 se stala tato maska běžnou zažitou součástí prevence, ochrano před šířením plicního moru v Číně. O osm let později roušku nosil celé svět, když se chránil před španělskou chřipkou. Jen žena to se během té stovky let, co uplynulo u nás zapomnělo. Tyto masky můžete spatřit na dochovaných kresbách krásně oblečených lidí. Jejich doplněk již tehdy byla madka a nutno říct, že i tehdy se nakonec stala velmi populární v Číně. Symbolizovala péči o komunitu a občanské povědomí. Opětovné oživení nošení roušek nastalo v roce 2020, kdy se v Číně objevil SARS. V té době zjistili, že roušky je dobré nosit i z důvodu znečištění ovzduší. 

Móda roušek 

Móda tuto skutečnost vzala na vědomí a tak se začala věnovat zdokonalením vzhledu roušek. První kolekce módních rouček nevznikly přitom letos, ale již v roce 2014 a představeny byly v Číně. Mezi první, kdo předvedl své roušky patřila i firma Swarovski. Roušky se zalíbily i jinde ve světě. Řada zahraničních osobností se s nimi ztotožnila  a zařadili je ke své image. V současné době luxusní roušky šijeí značky jako Palm Angels, Bathing Ape, Fendi nebo třeba Gucci. 

Roušky jako módní hit

Prosadit roušky se podařilo díky celebritám, které začaly zveřejňovat selfies s rouškou na tváři. Masky se taky rozdávaly na Fashion Week. Dělal tomu tak třeba Chanel a Fendi. Nestyďte se proto nosit masku. Jde o staletími osvědčený prostředek, jak své zdraví ochránit a ještě k tomu to je i skvělý módní doplněk.

Stránky mohou obsahovat produkty určené pro starší 18-ti let.

Je mi více než 18.

Vstoupit
Odejít
Tvorba a pronájem eshopů BINARGON.cz